Shoppingsöndag

Idag blev det en riktig rundtur på cykel bland en massa affärer. Först begav vi oss till Mediamarkt vilket innebar en 12km cykeltur enkel väg. Madde skulle kolla på en mobil men det slutade med att hon köpte den på Cyberphoto som bara är 2km bort eftersom den var mycket billigare där. Blev en Nokia 6600i för henne. Dessutom köpte hon 3 CDskivor med massa diffus musik. Själv nöjde jag mig med att taffsa och dreggla lite på en Macbook Pro :P Om någon känner att han/hon har lite pengar över och vill vara snäll så är ni hjärtligt välkomna att ge mig en ;)
Efter Mediamarkt begav vi oss till stan och kollade runt lite..tyvärr så hade H&M stängt, Madde var sugen på att gå in där. Men det hindrade inte henne från att köpa 3 böcker och lite julgrejer. Själv nöjde jag mig med en t-shirt från Tshirt store och en ram till en grej jag ska hänga upp.
var dessutom inne på NK och fikade gott :)
Har iallafall blivit mycket gottande denna helg. Igår hade vi ostbricka. Var fruktansvärt gott. Är ingen finsmakare när det gäller ost så en vanlig brie ost får mig att må bra :D
Min nya t-shirt. Det är ett av monstrena i Pacman :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0