Slappande efter träning

Var iväg och tränade igår kväll. Körde sparring. Samma sak idag vid lunchtid. Blev mycket sparring och också lite fys i form av mjölksyreträning för axlar och armar och även magfys. Nu blir skönt att vila kroppen från slag och sparkar imorgon för att ta nya tag på måndag, förhoppningsvis med lite mindre skavanker. Formen känns iallafall på uppåtgående inför Battle of Botnia 2. Synd bara att min tilltänkta motståndare har dragit sig ur. Så nu måste en ny motståndare letas fram.
Igår kväll efter träningen passade jag på att se Transformers 2 också. Måste säga att filmen var betyyyydligt bättre på bio. Framförallt ljudet var riktigt lamt på min tjock TV utan någon ljudanläggning. Så när det är dags att köpa ny TV kan jag lova att jag skaffar en ljudanläggning också. Till och med Madde tyckte att det lät betydligt maffigare på bio och när hon fäller en sådan kommentar så är det verkligen stor skillnad :)
Ikväll blire stand-up komedi med Mr Betnér på Aula Nordica. Ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0