Händelselös vardag => fullt på helgen

Har varit fruktansvärt oaktiv denna vecka med bloggandet. Men har helt enkelt inte haft något intressant att skriva om typ..knappt ens tid känns det som. Men idag blev det andra bullar. Efter träningen blev det en himmla massa städning. typ 5h höll jag och Madde på och städade. Allt är blänkande rent nu. Till och med under badkaret så är det rent nu..var riiiiiktigt vidrigt där nere. Ett mirakel att inte några skumma varelser började växa där och lyfte bort badkaret :P Förrådet är också städat nu och jag tog ett tårfyllt farväl av några av mina gamla, slitna boxarhandskar som låg kvar och samlade damm.
Igår var det lite roligare dock. Gjorde tårta och var på restaurang ängen och åt gourmetpizza. Var gott :) Bild på tårtan kan jag lägga upp imorgon så håll tillgodo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0