Inspiration

Laddade idag ner (Oj, sa jag det förbjudna ordet?!?!) en dokumentär om K-1 MAX. Den följde med 3 av deltagarna i finalen år 2005, framförallt följde de med John Wayne Parr från Australien. Ganska intressant att följa dom några månader före sina fighter och också under och efter. Även att höra deras kommentarer är intressant måste jag säga. framförallt JWP tycker jag är en bra ambassadör för sporten. Han är alltid ödmjuk och trevlig verkar det som (förutom i ringen där han är elak).
Blev i alla fall verkligen inspirerad av att se dokumentären så kommer nog jobba extra hårt på träningarna framöver. :)
Rekommenderar alla som är intresserade att se den, den heter "Kickfighters" och jag hittade en torrent av den på http://www.muaythaitorrents.com/ .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0