Mer slit

Skulle ju bli en lugna dag idag efter att ha storstädat igår. Men icke sa Nicke. Började med ett träningspass på gymmet. Har löpförbud pga mitt knä så körde bara överkropp och verkligen BARA överkropp :)
Sen vare hem, duscha, äta för att bege sig till Jula och Coop för att handla. Därefter var det dags att rensa upp på balkongen och bära ner allt in i förrådet som jag så fint städade igår, så nu är allt ett kaos igen :P
Därefter satte jag en bulldeg på jäsning och jag och Madde skyndade oss med att göra kycklingsallad till middag. Sen skulle jag göra bullarna. blev kanel-, mandel- och vaniljbullar som skulle jäsa lite till innan de skulle gräddas och bli underbart goda. Madde började under tiden att göra äppelmos på 5kg äpplen så hon var upptagen med att skala och tjärna ur äpplen ett tag. Blev iallafall lyckat det med. Frosta av frysen och stryka tvätt hann jag också med innan jag nu sitter här helt utmattad och undrar vart fan min helg tog vägen :(
Tårtan från i fredags. Blev 2st. Båda uppätna nu :)


Mmm..bullar :D
Bombnerslag i köket..vi som städade igår :(


Mmm..mer bullar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0