Min första växt!

Efter träningen idag for jag iväg med Madde för att handla lite mat och så. Blev också ett varv förbi på H&M där hon ville testa nå kläder.
Blev ett varv i buketten också eftersom vi tydligen behöver nya växter. Inget jag har engagerat mig i tidigare men nu blev jag övertalad till att välja en växt också. Och då jag mer går efter min lathet än det visuella så valde jag en rund kaktus :D Vass som satan är taggarna och förhoppningsvis överlever den min ignorans. Faktiskt så är denna kaktus den första växten som jag ägt och ska behöva ha hand om..får se hur det går. Lär ju dröja tills jag skaffar en ny växt.
Alla växter vi köpte. Min kaktus är lätt snyggast!
Alla våra växter men ur perspektivet av en råtta :)
Min första växt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0