Planeringsdagar Skeppsvik

Kom hem från planeringsdagarna som jag var på med jobbet igår och idag. vi var i Skeppsvik nära Sävar, på en Herrgård där och planerade verksamheten, tog upp lite olika saker som folk tyckte var viktiga och hade även lite Teambuilding aktiviteter. Var kul måste jag säga. Var ett riktigt fint område och maten var fantastiskt god. Dock var det jobbigt att sova. Sängen var lite mjuk och vissa snarkade och det fanns ett element som slog av och på och levde om.
Men helt klart två lyckade dagar.
Kom hem relativt tidigt idag så passade på att köpa mig ett par nya Cheap Monday jeans på stan idag också :)
trött som fan är jag nu iallafall så nu äre dags att se klart The Mentalist och sen sova gött!a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0