Punkahelvete

Ännu en gång har jag drabbats av den internationella pandemin kallad punka. Eller om jag ska vara ärlig är det nog ett problem som är störst här i Umeå. Cykelstad som politikerna gärna kallar Umeå borde bli mer känd för att alla som cyklar får punka typ..är ju glassplitter överallt!
Men denna gång vet jag inte ens när det hände..kan ha varit någon stenbit också som gick igenom mitt slitna bakdäck. Så idag blev det en promenad till Intersport för att köpa en ny cykelslang och ett nytt däck också. Ville ha ett däck som ska vara lite hårdare och kan stå emot eventuellt glassplitter lite bättre men det säljer dom inte..Bajs :(
Men nu hoppas jag att cykeln ska rulla bra igen ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0