T-Shirt Store

Har varit en riktigt produktiv dag idag på jobbet. Fick mycket gjort och det flöt på bra. Dessutom vare inte helt fel med fredagsfika heller, denna gång vare våran franske medarbetare Chalid som stod för onyttigheterna.
Efter jobbet blev det ett varv på stan. Madde nämde att det öppnat en t-shirtbutik i stan och jag som älskar t-shirts var tvungen att fara ner och titta. Var en riktigt nice butik. Den ligger i MVG Gallerian, 2a våningen, och heter T-Shirt Store. Hade massa t-shirts som var betydeligt roligare än de på standardbutikerna i stan. Dessutom får dom tydligen in nya tröjor varje vecka så de har bra rullians på designen. Lät riktigt bra tycker jag. Gillar när inte många har samma tröja som mig :) Dessutom vare en tjust kille i kassan så det blev ett köp. tröjorna är något dyrare än de jag brukar köpa men 279kr är inte hela världen (2st för 500kr). Iallafall är jag nu stolt ägare av en lila tröja :)
Nya tröjan och Cheap Monday jeansen jag köpte i veckan. Of course en tillhörande ful min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0