Blivit tjockis!

Efter denna onyttiga helg med MASSOR av mat så har jag gått upp lite i vikt märkte jag igår kväll och imorse. Vågen står på kring 72kg just nu..vilket inte alls är bra. Brukar ligga på 69kg och ska ju kanske gå match snart. Men nu ska jag vara nyttigare igen och äta lite mindre för att komma ner snabbt igen, säkert bara massa socker och så som samlat på sig vätska (hoppas jag).
Men är ju lite svårt att motstå när man har kvar massa äpplekaka sen fredagsfikat man gjorde på jobbet och även närman blir bjuden på massa underbart god mat på Sagami av föräldrarna för att fira min och Maddes förlovning :)
Iallafall blev det ett stort utbud med massa japanska rätter. Började med lite Kimchi och bönor. Följdes av lite gyouza och friterad kyckling. Sen blev det sushi. Blev även tempura och ål med ris. Har säkert glömmt något också så ni förstår att det var massor av mat. Sen drack jag en japansk öl till det också och lite sake :)
För att motarbeta vikten blev det lite gymande idag. Tog bra i framför allt armarna och var inge kul att duscha och behöva tvätta håret, var jobbigt att lyfta armarna :P
Men nu känns det bättre igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0