Läparknä blev löparöra?

Klarat 2 dagar på jobbet nu, men ännu inget kontrakt påskrivet, chefen var ledig idag, så ska fixas imorgon hoppas jag. Vill ju veta hur mycket lön jag får och kanske en idé om hur länge jag får vara kvar, "någon månad" är liksom inte så klart besked..
Iallafall så är det kul på jobbet, är stressigare hemma då saker ska hinna göras innan Madd kommer hem. som idag då jag skulle handla,laga mat och löpa. Hann med till slut.
Löpningen var skön. Sprang lite mer än 6km. 2,5km uppvärmning, 2,5km intervaller där jag sprang 3 lyckstolpar sprint och sen joggade 2 lyckstolpar. sista km var nervarvning.
Skönt var att jag slapp löparknät helt denna gång. Knät känns bara lite segt och stelt. Men jobbigare är att jag i detta väder får ont bakom örat typ. Antagligen pga kylan och vinden. drygt som fan...vill ju inte redan ta på mig mössa, känns overkill..kanske borde löpa tidigare på dagen än kl.7 på kvällen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0