Latheten

har verkligen varit lat med bloggandet de senaste dagarna. känner mig helt slutkörd när jag kommer hem från jobbet och det händer typ inget känns det som, så jag har inget roligt att skriva.
Håller dessutom på att banta lite inför en förmodad match helgen nästa vecka, i Täby. Tycker det ä bättre att gå ner i vikt lite långsamt än att tokbanta bort sista dagen. Så just nu ligger jag typ 2kg över matchvikt kanske, så ska bli av med onödig vikt med hjälp av löpning och promenader typ, förutom den vanliga thaiträningen.
Nu är det iallafall bara 2 morgonar kvar som Madde börjar tidigt så jag kan från måndag börja jobba kl.8 igen. Fan vad skönt med 2h mer sömn :)
Så här känner jag mig typ

Kommentarer
Postat av: Daniel

Förstår känlan.. same here som man jäser. Å bloggandet lite på hälft.



Tror det e hösttrötthet - men vi kommer igen!

2009-09-23 @ 23:25:48
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0