Mammuth recension

Nu var det ett tag sen jag såg filmen, men här kommer iallafall en recension av filmen "Mammuth", regisserad av Lukas Moodysson, du vet, han som gjorde Fucking djävla kukåmål :)
Filmen är typ en dramafilm om en familj bestående av fru, man och dotter. Mannen far till thailand för att göra nå affär men det fördröjs och han far till nå strand och festar loss där.
Samtidigt är frugan ensam och less och dottern vill hellre vara med barnmorskan, hon i sin tur vill hellre vara hemma i nå sydostasiatiskt land för att ta hand om sina egna barn men måste vara i usa för att tjäna pengar. hela filmen väntar man ju typ på att något ska hända och men det gör det typ inte..fram till sista minutrarna typ.
Filmen var riktigt dryg tycker jag..helt händelselös som sagt och det som hände i slutet verkade helt oviktigt för det fick typ inga konsekvenser förutom att barnmorskan for hem och att familjen kom närmare varandra. Inte alls min typ av film. 1 av 5 i betyg. Hade väntat mig mer efter att filmen trots allt lovordats i media..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0