MMM..Pepsi

Drack nyss en Pepsi MAX. Gott som fan när man bantar. Inte lika gott som riktig läsk men nu när jag inte vill få i mig så mycket socker så funkar lightläsk. Åt dock ett gott fredagsfika på jobbet, även om jag bara tog lite. En mustig och fruktansvärt got chokladtårta med grädde.
Nu på kvällen var jag och Madde också och köpe tyg som hon ska sy kuddövergrad med och också gardiner till vardagsrummet. Sen for vi på Intersport och D&D. Madde hittade ett par skor och jag köpte en tjocktröja. Imorgon ska jag på D&Ds outlet och försöka fynda något fint med 70% rabatt. Sen blire stan också innan träningen. Är sugen på en t-shirt eller två. Inte lätt att plötsligt ha mycket pengar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0