OS form!!

Var och löpte i Gammliaskogen och är precis hemkommen. Måste säga att formen är kanonbra nu. Länge sen jag kände mig så här lätt i steget. Sprang förbi allt och alla som kom i min väg. Verkligen krossade dom, allt ifrån folk som promenerade till IFK Umeås skidkillar. Kanske bara inbillar mig men sprang fasiken förbi Haile Gebrselassi, den legendariske etiopiske löparen!
Verkligen en underbar känsla att känna att man har kommit upp i hyfsad form och att det typ blir bättre för varje gång. Kände inte av knät nå mycket heller. Tänkte köra 10 sprintar längs fotbollsplanen på slutet men bliv lite stel i knät efter 6 så jag stannade av och joggade hem det sista 50m. Ändå ett gott dagsverk. Och underbart att inte behöva oroa sig så mycket för knät!
Omsprungen, gråtande, ägd av Kenji!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0