Ringaren från umeå

nu äre bara några få timmar kvar tills de tär onsdag den 16e september. Det innebär årsdag för mig och Madde, det 3e i årdningen. Det som gör detta år speciellt är att vi ska förlova oss imorgon (för er som inte redan visste det). Lite pirrigt är det men mest är det lite förväntansfullt och spännande att kunna ta på sig ringen som funnits hemma i 1 månad utan att jag fått ta på mig den.
Tack iallafall till alla er som redan grattat, oavsett om det varit via bloggen eller muntligt :)
För att dämpa spänningen lite så var jag ute på en löprunda nyss och sprang av mig slagget i benen. Var lite segt men flöt på bra. Körde 10 sprintar uppför backen här hemma också. Det sög riktigt i benen och kommer nog kännas imorgon tror jag. Kunde inte ta det lugnt, som vanligt :P
'
Den dagen någon gräver upp mitt fossil så är mitt ben nog överöst med slagg som detta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0