Seghet

Lät bli att fara ut och löpa idag. Känner mig riktigt seg i kroppen och vill få den att bli lite piggare. Hade tänkt att löpa mest för viktens skull men tror det ska gå bra ändå. Kan löpa lite lätt på torsdag i värsta fall. Måste ju lyssna lite på kroppen ibland också och att fara ner till Täby med sega armar och ben känns onödigt..vill ju vara spänstig och rapp!
Kan nämna också att Madde i förrgår kom hem med en ny mössa åt mig. snällt av henne :)
Den är varm och skön till jobbet. Dock äre väl snart dags för vinterjacka också med tanke på kylan (snöade igår ffs!!).
sen har jag nu en liten nätverkssticka till datorn som jag kopplar in via usb. Gick jättebra tills igår men nu kruppar den också lite. Får se hur det blir när jag startar om. Skulle vara skönt att kunna använda den utan problem innan jag har råd att köpa mig en ny dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0