Twilight

Samma dag som jag såg Mammuth (recenserades igår) såg jag och Madde även den hypade filmen Twilight. Visste inget om handlingen eller så eftersom jag hade ignorerat all hype, visste bara att det handlade av vampyrer (tack vare att de visade trailern till film 2 när jag såg Sommaren med Göran).
Iallafall så äre typ ett kärleksdrama mellan en vampyr och en människa, så mcyket mer tyckte jag inte det var egentligen för det var typ noll action och egentligen noll handling. Monologerna vara kassa och skådisarna var inte speciella heller. Som du kanske gissat till dig redan nu så gillade jag inte filmen. Ger filmen en 2 av 5. Filmen var ändå inte urusel så den slapp undan en 1a iallafall.
Men vill du se vampyrer, kärlek mellan människor och vampyrer och dessutom få bra handling så rekommenderar jag att du hellre ser serien True Blood som får Twilight att framstå som en finne i röven.
Mesar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0