Unik metod på väg?

Har redan hamnat i någon sorts lunk på jobbet men arbetet går framåt bra tycker jag. idag kände jag mig rikigt näjd, gjorde stora framsteg och projektledaren verkade nöjd med hur jag jobbar. Roligt också att jag just nu jobbar på något som inte har gjorts tidigare och kan leda till ett nytt sätt att analysera ultraljudsbilder. I'm the man :D
Har också äntligen fått en användare för datasystemet där, slipper jag jobba med min studentanvändare som har typ noll rättigheter. Dock är inte lönepapprena påskrivna än..drygt att det ska ta sådan tid.
Nu ska jag göra redo en deg som Madde ska göra bröd av imorgon, sen äre handlande som gäller och sen löprunda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0