Vikten rasar och kläderna åker på

Var ute och löpte en runda i gammliaskogen idag före lunch. Kändes lite segt men gick iallafall framåt och jag körde på ganska hårt. Ikväll blire ett sista gymbesök innan min match på lördag också. Efter det hade jag tänkt thaiträning måndag och onsdag. Sen löpning tisdag och eventuellt torsdag också, beroende på hur benen känns. Annars blire kanske bara några spänstövningar typ för att få upp kvickheten ett extra snäpp. iallafall så är vikten på väg ner iallafall och jag hoppas kunna äta något ordentligt på vägen ner till Täby så att jag bara behöver sova i varma kläder och tappa lite vätska som jag kan ersätta enkelt och snabbt.
Sen hade jag ju lovat att visa upp mina elitest kläder jag köpte i fredags och lördags. Blev lite ombytande och poserande vid spegeln för att visa min fina kamera också och för att visa hur oerhört ofotogen man är. Så lär inte bli nå mycket poserande med kläder, framförallt med tanke på hur sällan jag köper kläder :P
Cheap Monday tröja för 180kr. Tro det eller ej men size XS :P


Koncentrationen börjar redan tryta när bilden på J&J t-shirten togs, de vanliga grimaserna åkte fram. Hemma upptäckte jag för övrigt att denna 249kr tröja var ekologiskt framställd.


Sen lyckades jag göra en ilsken och seriös min genom att tänka mig att jag var en Jedi. tröjan är från Blend och kostade 400kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0