Hårdrocksöl!!

Idag lanserade en ny öl på systemet. Fick nys om den tack vare beersweden bloggen som jag följer. Tydligen är det en specialverison av något annat öl eftersom den kallas Number of the Beast - Metal Edition. Ska bara släppas 16000 flaskor så jag köpte mig 3. Har inte provat det än men som Metal fan måste man ju köpa minst en flaska :)
Vad jag läste ska den vara släppt som nå specialgrej för en Iron Maiden spelning i år. Här är en bild av flaskan i alla fall för om ni vill ha den får ni säkert skynda er. Jag köpte min på Ersboda och där fanns det kvar.
Roliga detaljer är att den fått artikelnummer 16666 och alkoholvärdet anges som 6,66% :)
Inte så metal om man ser på omslaget kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0