Instängd bland hungriga vargar

Var iväg och tränade thai igen för första gången sen jag knäckte näsan. Återkomsten blev uppskjuten av en ihängande sjukdom, är fortfarande lite krasslig. I förhoppning om en lite lugnare träning begav jag mig iväg men istället blev man direkt matad till de hungriga vargarna (dvs de som ska iväg på SM snart). Blev en massa stryk och det var inte jag som delade ut den. :P Jag trodde jag skulle dö (som alla b-kändisar brukar säga till Aftonbladet efter att ha blivit bitna av en mygga typ)! Kondisen var absolut inte vad den borde vara och det kändes rent allmänt pissigt. Har ont i ett revben nu också som gör ganska ont..drygt..ska man aldrig få vara hel en enda träning?
Tror jag såg denna snubbe smyga runt i Renyis lokal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0