My birthday!

Idag fyller jag år. 26 år gammal blir jag och nu ska DU ge mig en present, annars blir jag arg! Jag och Kim Jong Il fyller år samma dag. Det ni! :)
Började i alla fall dagen med att Madde baka scones åt mig till frukost. sen öppnade jag paket. Fick två minikaktusar med ögon fastklistrade som var jättegulliga, två filmer (Kagemusha av Akira Kurosawa och Gökboet), boken Stäppens Krigare som är den första i en serie om Djingis Khan och till slut fick jag en stor låda fylld med 4st påsar chips och 2 olika dip. Med andra ord ordentligt många paket som jag fick öppna.
Eftersom det dessutom är fettisdagen så bjöds det på semla på jobbet. Också gott.
Hemma gjorde jag och Madde sushi och en sorts tempura som båda blev jättelyckade. Trots att vi var jättemätta så åt vi semla också, hemmagjorda som var riktigt goda. Blider av grejerna hittar ni på Maddes blogg som jag länkat till vid sidan här (den heter pysselgumman).
Om ni undrar om jag åt någon tårta också så blir svaret nej. Har varit så mycket annat att äta så jag tar tårtan när mina vänner kommer på besök på fredag. Så blir inte utan tårta, är bara lite fördröjt. Verkligen en jättenyttig vecka detta kommer bli :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0