Sportnörderi på hög nivå

Inatt är det final i snowboardend halfpipe kl. 4:15. Det är den enda tävlingen jag egentligen bryr mig om detta OS känns det som så jag tänker kliva upp och se på spektaklet. Visst är jag nördig :)
Enda andra event som skulle kunna få mig att kliva upp mitt i natten är nog om Sverige spelar OS final i hockey. eventuellt om det blir drömfinalen mellan Ruski och Kanada.
Så dags att lägga sig och förbereda sig inför en jobbig arbetsdag pga sömnbrist :P
För övrigt hoppas jag att Shaun White inte vinner. Gillar honom inte. Han kan snurra bra men är totalt överhypad för att han råkar vara Burtons posterboy. Finns många åkare som har snyggare stil och feeling och är mer allround.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0