Tomt och ensamt i arbetsrummet

Idag kändes det riktigt tomt i arbetsrummet. Fram till igår hade jag Mikael som rumskamrat (exjobbare Gygy är också det men han är så sällan där) men han fick inte förlängt på sin anställning och det var hans sista dag igår eftersom han tog resten av veckan flexledigt för att få nytta av sina ihopsammlade timmar. Tycker det är riktigt tråkigt att han inte är kvar på jobbet eftersom han nog är den jag kommit bäst överens med och han hjälpte mig mycket i början när jag precis hade börjat efter sommaren.
Inte lär det bli varmare i det redan kalla rummet nu när bara jag är där och bara min dator är igång..
Håller i alla fall tummarna för att han snabbt ska hitta ett nytt jobb och att han under tiden inte blir för deppig de gånger han får stryk i NHL spelen via internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0