Om nyår

Tänkte skriva lite om nyårsfirendet i detta inlägg. Var ju för si några dagar sen men har känt mig så lat och hängig de senaste dagarna så har inte orkat uppdatera bloggen. Men i alla fall så blev det samma gäng smo året innan, dvs mina kompisar från gymnasiet.
Jag kände mig lite hängig hela kvällen men det kanske inte är så konstigt med tanke på min knäckta näsa. Men tog mig i alla fall igenom och tog det lugnt med förfriskandet. Vi började då kvällen med mat. Alla tog med sig en maträtt, 3st huvudrätter, 1 förrätt och en efterrätt. Vi körde med samma princip förra året och det blev väldigt lyckat då, och måste säga att det blev lyckat även i år, alla blev mätta och nöjda verkade det som :)
Därefter blev det massa pratande innan klockan redan var strax före midnatt, så då gick vi ut för att skåla. Madde hade dessutom köpt lite fyrverkerier på Jula så vi körde upp lite smällare också vilket ju alltid får pyromanen i en att må bra. Måste säga att man inte alls lägger märke till andra fyrverkerier lika mycket när man själv håller på och skjuter upp nå små fjuttar, men ändå värt det :D
Därefter begav vi oss in och det var några som ville köra Guitar Hero så det blev lite spelade också, innan folk begav sig hem. Jag och Madde var ordentligt trötta då, trots att det inte var så sent egentligen. Men men..jag hade ju förstört våran sömn natten innan med mitt högljudda sovande pga min näsa :P
Överlag måste jag säga att det blev en lyckad kväll och fortsatt så har min vänner klarat av att inte förstöra något :)
God fortsättning på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0