eBay äger

Har haft lust att köpa mig ett par nya surfshorts. Tycker lätt att de är de skönaste shortsen eftersom de väger så lite och ofta är nice designade. Dock är jag ju snål och orkar inte punga ut med 1000kr för ett par Billabong, Quicksilver eller O'Neill shorts (eller andra märken för den delen). Så jag gick in på eBay och bjöd på ett par som jag tyckte så fina ut. Fick dom för $6.50 och $10 i frakt. Riktigt billigt från Hong Kong. Sen får man väl se om de verkligen är original, kopior eller bara något from fabriken som hade nå sömmar fel. Han som sålde hade i alla fall bra reviews så det ska nog gå bra.
Det är dessa jag köpte: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180527506568&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:US:1123#ht_4809wt_1137
På något sätt är det alltid spännande att bjuda på eBay och vänta på att man vinner budgivningen. Riktigt skön känsla när man inser att man vunnit. Typ som att göra mål i fotboll eller vinna ätartävlingen på buffé :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0