Sista veckan innan semester!

Nu har jag inlett min sista vecka innan jag får min första betalda semester!! Fan vad skönt det ska bli! Känns som att kroppen redan nu vill ha semester men måste jobba hårt i 2,5 dagar till. Tänkte ta ledigt på fredag och halvdag på torsdag för att göra väntan lite kortare.
Vad som peppar lite extra inför semestern är också att jag ska bjuda Madde på sushi buffé på Sagami. Har hört bra om den och ska äntligen få prova själv också. Borde svälta mig hela torsdagen för att vräka i mig sushi tills jag mår illa. Och sen trycka i mig några fler! :D
Det blir säkert jättebra inför biobesöket vi har planerat efter sushiätandet. Har köpt biljetter till filmen "Inception" Med bl.a. Di Caprio som har fått bra kritik. Får hoppas att den levererar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0