Tapapapas

Idag ska jag och Madde ut och äta på restaurangen Tapas. Har hört bra saker om restaurangen av folk så får se om vi också är nöjda. Efter restaurangbesöket ska vi se 4e Shrek filmen på bio.
Annars har vi inte gjort så mycket förutom att cykla en massa. Igår cyklade vi runt Nydalasjön och idag cyklade vi till hedlunda för att spela minigolf och sen for vi till Strömpilen så att jag kunde köpa Vanilla Coke. Lätt värt det, inte bara för att jag köpte colan utan också för att jag vann minigolfen.
Igår såg vi en läskig grej. När vi skulle runt Nydala så var det en cyklist som hade blivit påkörd av en bil och det hade samlats folk runt och hjälpte. den påkörde såg lite omtumlad ut och blödde från sidan av huvudet. Vi stannade till och frågade om vi kunde hjälpa till men det hade redan ordnats hjälp och så så vi kunde cykla vidare. Såg inget på VKs hemsida dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0