I drickans tecken

I helgen tog jag och Madde en lång cykeltur i stan. Först Media markt, sen stan och därefter Strömpilen. Strömpilen for vi till av två anledningar. För det första skulle vi kolla efter Edamame som är sojabönor från Japan. Finns som förrätt på Sagami och är underbart god. Bara koka bönorna och salta så är de redo att avnjutas.
Andra anledningen var för att jag ville köpa Vanilla Coke. Köpte på mig ett litet lager så jag har medan jag ser fotboll. Vanilla Coke finns även på sega råttan men är dyrare där. Men i stället har de massa andra drycker som de importerar från USA. Gott gott GOTT!!! :)
Lite dricka för att överleva fotbolls vm.


Lite importerade drycker. Root Beer var fan INTE gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0