Tänderna höll!!!

Igår var jag och tränade mitt första pass thaiboxning på vääääldigt länge. Har ju haft problem med tänderna sen jag fick näsan avsparkad och inte vågat köra eftersom tänderna inte blivit bättre alls. Var hos tandläkaren och fick det kontrollerat förra veckan (om jag minns rätt) och han hittade inget som tydde på att något var fel (vilket jag tycker är märkligt då något uppenbarligen måste vara fel om jag haft samma smärtande/ilande känsla i 6 månader!). Men resultatet blev i alla fall att han tyckte att jag borde kunna träna igen så igår var det premiär. Kände mig typ som Bambi på is. Kondismässigt gick det helt ok, har ju ändå hållit igång lite men kroppen var absolut inte van vid att slåss än. Muskelvärk i axlar och rygg, ont i knogarna och pannan. Men inte mer ont i tänderna. Med andra ord underbart att vara tillbaka :D
Nu får Buakaw se upp igen för jag är i farten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0