Alice i Underlandet

Idag var jag och såg filmen "Alice i underlandet" med Madde. Såg den i 3D eftersom tiden passade bäst och måste säga att 3D effekterna var mycket bättre än i Avatar.
Handlingen i sig är ju ganska förutsägbar, även om denna film är en blandning mellan alice i underlandet och alice i spegellandet.  Men helt klart värt att se filmen tycker jag. Inget som egentligen imponerande förutom effekterna men de 100min gick jättefort. det tycker jag är ett gott tecken på en film så jag ger den 4 av 5 i betyg. Kanske lite snällt men är på extra gott humör eftersom jag inhandlade något efter bion idag. Kommer stolt visa upp det i något senare inlägg :D
Gissa vem som är Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0