Alive!!!

Ojojoj vad segt det kändes de 2sista km men nu är jag hemma i alla fall och jag lever. ändes dock tungt i vaden redan vid start. Borde inte ha kört säck innan thaipasset igår :P Vet inte heller vilken tid jag fick, hade ingen klocka med men är ganska säker på att jag var under 50min i alla fall. Får se om jag hittar mig i tidningen imorgon. annars får jag vänta tills resultatet finns på nätet.
Kul att springa så här i alla fall, även om det känns lite mer stressande än när man löper själv. framförallt starten var et helvete, sen kring 3-4 km började det bli bättre och fältet var väldigt utdraget.
enda som var synd var att jag inte tog mig i mål innan han som vann 5km loppet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0