Är sommaren redan slut?

Ja..ibland undrar man ju. Efter att ha haft varmt och skönt den mesta tiden under 2-3veckor nu så trodde man ju att sommaren var här. Och det kanske den var också för idag är det riktigt pissväder. Fram med mössa, vantar och vinterjacka är vad som gäller för nu är hösten här. Förutom kylan så är det dessutom regn..suck!
I morse när jag skulle cykla till jobbet duggade det lite bara så jag skippade regnbyxorna. MAJOR MISSTAG eftersom det började ösa ner regn strax efter att jag startat så jag kom till jobbet dyngsur och arg. Dessutom frös man flera timmar efter det fram till byxorna torkade. USCH!! Ska nog ta med mig regnbyxor oavsett mängden regn framöver..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0