Glädjehöjaren!!

Nämnde ju i förra inlägget att jag hade köpt något som hade fått mig på bra humör och nu avslöjar jag vad det är. Fick nämligen reda på av Ramos att sega råttan säljer Vanilla Coke. Så självklart var jag tvungen att inhandla en burk (lär bli fler). Inte helt billigt eftersom det kostade 15kr burken men om man bara köper ibland är det ju inte så farligt.
Han nämnde att han såg ett flak på ICA Maxi också där de säljer den för 11kr men han visste inte om det var något temporärt eller bestående. Men alls ni (uppenbarligen få) älskare av Vanilla Coke måste ju se till att köpa på er massa ;)
Vissa litar på bibeln medan jag litar på Vanilla Coke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0