Hittar ni mig?

Nu har tiderna från blodomloppet kommit upp och jag fick 47:34. Under 50 minuter med andra ord, precis som jag trodde men en bit ifrån de 45min som jag önskade. kanske hade kunnat klara det om jag inte kört thai och gym dagen innan och om man hade kunnat starta i sitt egna tempo men men..massa ursäkter. Ska göra bättre ifrån mig nästa år helt enkelt :)
Hittade också lite bilder på mig på VFs hemsida. VK har missat mig helt verkar det som. Bara en av bilderna syns jag tydligt, det är från upploppet. De andr kan ni ha som tidsfördriv. Hitta mig :)
Pigg och fräsch tar jag ikapp typ 20 placeringar på slutet :D
Enkelt att hitta mig va?


Ännu enklare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0