Kulturelit

Idag var jag och Madde och såg på teater. Första gången jag frivilligt for på teater faktiskt. Med teater förknippar jag mest bara en massa pensionärer som sitter och sover framför nå skrikande personer på scen :P
Och denna gång var det inte som att vi hade köpt biljetter för att denna föreställning skulle vara så fantastik utan för att farmor och farfar hade biljetter men inte tid att fara så vi fick dom. Eftersom inget annat var inplanerat bestämde vi oss för att ge det ett försök. African Cinderella hette föreställningen och var egentligen den vanliga askungen sagan men i annan tappning.
Måste säga att jag blev positivt överaskad. För det var ganska fartfyllt och man blev på något sett glad av att se det. Var mycket afrikansk dans och sjungande. en hel del humor också. Blev inte avskräckt från att besöka fler föreställningar framöver i all fall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0