Lyckad kväll

Blev en lyckad kväll igår måste jag säga. Maten på Sagami var underbart god! Inledde med lite edamame och gyouza. Sen blev det tempura följt av en stor portion sushi. Sen till efterrätt tog jag en kopp grönt te. Madde åt en teramisu gjord med grönt te också. Hon åt för en gångs skull mer än mig. Helt otänkbart egentligen!
Därefter tog vi oss genom det stora folkvimmlet till bion. Kulturnatta var samtidigt så det var fullt drag nere på stan. Massa folk och raggare som körde bilar och levde om. Dessutom massa spelningar runt om centrum. Hade jag inte farit på bio hade jag någ farit runt på stan och lyssnat på musik (och undvikit Rongedal brödrarna) :)
Recension av filmen kommer i ett senare inlägg men kan säga att chipsen och godiset var gott :)
Bio!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0