Träning gör mig köpsugen

Var iväg och löpte efter jobbet idag. Är bara 1,5 veckor kvar till blodomloppet nu och jag känner inte att jag är i den formen jag vill vara i än. Så löpte runt nydala idag, vilket blir nästan 12km ifrån mig. Löpte på ganska exakt 1h vilket är kasst :(
Eftersom jag är så besviken så tröstköpte jag två byggsatser från Japan igen. Trots att jag inte ens målat klart minförsta Gundam eller påbörjat min KITT.
Iallafall blev det 2st Gundamrobotar igen. En RX-78-2 Gundam som är originalgundamen eller vad man ska säga. Var iallafall med i den första Gundam filmen någonsin.
sen köpte jag den flashiga Gundam Astray Red Frame som jag tycker är snygg. Finns så mycket snygga modeller men denna gång fick det bli denna. Lär nog gå på kring 800kr inklusive frakt. jag vet..dyrt! Men bara Astray versionen kostar 5000 yen :(
RX-78-2
Gundam Astray Red Frame

Kommentarer
Postat av: alex

hej!



Fina gundam! jag har percis skaffat en själv från tokyo. Kom hem precis där ifrån.

Men tänkte inte på att det finns gundam markers!

Har du en aning om om det finns sånna markeringspennor i sverige?

eller beställer du hem?

2011-01-07 @ 18:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0